Instagram használata

A közösségi média használat nem csak az egyes emberek, hanem a cégek életébe is begyűrűzött. Olyannyira, hogy ma már teljesen természetes, sőt, kötelező legalább 1-2, de inkább több közösségi média felület használata a cégeknek is. Facebook, Instagram, Pinterest, Linkedin, hogy csak a legnagyobbakat említsük. A Facebook a mostani fiatal generáció körében már egyáltalán nem olyan népszerű, mint amilyen volt a Magyarországra kerülésekor az akkori fiataloknál. A fiatalok, akik a legnagyobb közösségi média használok, ma az Instagram használatát tekintik elsődlegesnek. Az instán, ahogy a köznyelvben is kezd elterjedni, főként képeket osztanak meg, ez a legfőbb tartalmi elem. A képeken lehet valamilyen hétköznapi helyzet, ember vagy bármi, amit a különböző efektettel, szűrőkkel és esetleg rövid idézetekkel teszünk még érdekesebbé. Az Instagram használatának is megvannak a saját fortélyai, úgy, mint minden más felületnek. Érdemes néha figyelni a konkurencia tevékenykedését is az Instagram oldalon, mert sokat megtudhatunk arra vonatkozóan, hogy milyen tartalmak vonzzák a „likeokat” és melyek nincsenek hatással az emberekre.